28 December 2016

TEMPERATURNI PREKRIVAČ

Znate šta je temperaturni prekrivač (temperature blanket)?

Evo ovako. To je prekrivač koji se svakog dana u godini radi jedan red. Ali ne bilo koje boje. Uzima se boja koja odgovara temperaturi koja je izmerena tog dana!

NA kraju godine, dobijemo jedan šareni prekrivač, koji će kod nas u umereno kontinentalnoj klimi biti po negde i prugast (temperatura će biti ista danima, što i nije loše, ali ako je oko 20 Celzijusa!).

Rešila sam da započnem jedan od 1. januara!

Prvo sam procunjala po netu. Predlozi njihovih boja su ok, ali ja sam "osudjena" na domaće tržište. Izbor je pao na Tango, pamučni konac, koji ima sjajne boje. Ako nadjem sve nijanse sjajnih boja, naravno.

Onda sam pogledala njihov raspon temperatura. Msm, ok je na 5 stepeni, to je onako odokativno, razrezano, pa ko u šta upadne. Ja bih da malko budemo originalniji u odabiru boja i intervala.

Sve u svemu, imam ja na fejsu moju drugaricu metereologa! Zamolim je da mi pomogne, imaju li oni neki grafikon godišnje promene temperatura, prosečnih temperatura, da probam da nešto uradim. Ljilja me uputi na Anu, koja skuplja podatke o temperaturama!!!!

I sad se ženski svet uortačio da napravi celu ideju i realizuje je! Znači, počinjem 1. januara! Boje ću dotle uskladiti, obeležiti koja je za koju temperaturu, izabrati mustru. Ne bih baš onaj najobičniji, ja bih makar malko zanimljiviji! Ako ne i različit bod svakog dana, videću!

Uostalom, idemo! Prvi korak napravljen, idem dalje!

A da malo više saznate o tome kako izgledaju tudji temperaturni prekrivači (ima i temperaturnih šalova), svratite na pinterestu, imam saklupljeno OVDE!. 

No comments:

Post a Comment