19 December 2016

LEPO DA SE NOSIMO!

Šta sam ono htela da kažem???

Dobro, nisam to htela, ali pošto ne mogu da se setim, onda ću ovo da ispričam :)

U stvari poenta je nešto treće! Ali nema veze.

E dobro, znači, na fejsu sam član nekoliko grupa o heklanju (i štrikanju). Iz jedne su me odmah izbacili (posle 1k lajkova i pola k komentara. K znači 1000. NIsam shvatila zašto je dozvoljeno deliti linkove na nepoznate blogove i sajtove nepoznatih ljudi a nije na poznate blogove ili sopstveni i sajtove poznatih ljudi koji su članovi grupe. Ali nije to tema. Tema je da me stalno pitaju za šemu.

Poslednja "žrtva" je moja lanena suknja.



Imam li šemu?

Imam, ali nećete dobiti istu suknju ako vam pustim šeme. Imam šeme svih vrsta mustrica (kvadrati gore, pa ova što je ima malo gore pa malo dole, to je druga, pa ove šapice kao kvadratici što su i gore i dole, to je treća i na kraju talasasti zavšetak, to je ćetvrta).

Šta je problem?

Problem je što suknja, haljina, uostalom i svaki drugi komad odeće moraju biti dobro ukrojeni da lepo stoje. KAo i ova suknja, koja se značajno širi od kukova na dole, znači nema isti broj motiva broj 2 u gornjem užem i donjem širem delu.

Nisam zapisivala kako sam radila, jer imam u glavi da se mora širiti i ukrojiti i ne mogu da podelim, uostalom, šemu za tudju kreaciju. Jer sam i ja suknju negde videla i prekopirala. Ovu jesam, ako neke druge nisam, priznajem.

Heklati odeću i nije tako jednostavno. U stvari jeste, ako imaš blagog pojma o krojenju. Ako nemaš, onda se moraš držat nekih gotovih šema, upustava. A ono, iz glave... može ispasti užasno. A može i fenomenalno.

Kao što rekoh jednoj damici, najbolji drugar svakoj kreativnosti u heklanju je paranje!

Šta sam ono htela da kažem? Pa ništa, samo toliko :)

No comments:

Post a Comment