22 December 2016

KVADRATIĆI

Ja nesto nisam zaljubljena u one "bablje" kvadratice Prvo zato što ne volim da petljam sa puno boja, smorno mi uvlačenje končića. Drugo zato što je izbor boja veoma zahtevan, može da bude (a često i jeste) totalni promašaj. A kod nas je teško naći istu vunicu/konac u mnogo raznih boja. Ok, ima boja, ali ja bih, recimo, nijanse jeseni, ako može jedno tri tople narandžasto - braon i jedno tri sjajne crvenkasto - bordo. Ili jedno 7 nijansi zelen.

Medjutim, u situaciji kada sam ostala bez ideja, tj. bez baliha vunice da dovršim započeti džemperak, a odluka "kućnog saveta" je da NEMA kupovanja vunice i konaca dok se ne utroše makar 2/3 postojećih (ogromaaantnih) zaliha, uzeh dva pakovanja postojeće Serenade i krenuh u "bablje" kvadratice. Samo da kažem, one stare Serenade, sjajne, koju je St George proizvodio do pre nekog vremena. Sad su spali na neku em deblju, em zagasitu pod istim imenom. ALi dobro!

Šema je ovo:


Kvadratići izgledaju, po mojoj zamisli, ovako!


A šta će na kraju ispasti? Pa još ne znam. Dok uradim dovoljan broj, razmišljaću o načinu spajanja. Verujem, džemperić u najavi, mnogo volim te prolećno/jesenje jaknice koje nosim i ispod kaputa zimi. NAravno, potrudiću se da neko uživa (za sve pare)!!! Mora od nečeg i da se živi!

Eto, ovako se ja borim protiv tmurnog vremena. IDEMOOO! Koliko od juče, dani se opet produžavaju. Msm, nije primetno, ali psihologija je čudo!

2 comments:

  1. If you had enough you could always make baby blankets or a blanket to snuggle under in winter months

    ReplyDelete