6 January 2017

METEREOLOŠKO ĆEBENCE

Promenila sam naziv mom temperaturnom prekrivacu! Od sad je metereološko ćebence! E tako, lepše mi zvuči.

Usput, malo sam u problemu sa dovršavanjem započetog, nešto mi se smuči da radim isto, pa počnem nešto drugo, pa na kraju kad treba da skrojim i sašijem postavu za dovršenu torbu, počnem crvenu, pa sad nemam crveni keper, a on je najbolji kao postava za moje torbe...

Sve u svemu, trenutno radim torbu koju sam daaavnooo videla ne netu. SUština je da je postava najvažnija, preko je kao čipka, e neću da pustim fotografiju, hoću da ovo dovršim i iznenadim!

NAravno, nisam još pogledala da li imam odgovoarajuću postavu, pošto sam torbu počela od lana. Boje... pa ne znam koja je boja, mislim da je pisalo na etiketi na ruskom, ali onako toplo bakarna! Al sam ga objasnila (nevezano za temu, gde se nalazi apostrof na srpskoj tastaturi?)!

Hladno je. Pita me sinoć drug da li je danas crveno ili crno slovo, da li da sprema kuću juče ili da ostaiv za danas. Rekoh, što se tiče spremanja kuće, meni je uvek crveno slovo. A što se tiče heklanja, uvek crno. Meni je heklanje odmor, relaksacija, nešto što nikako nije posao. Uostalom, odavno sam raspravila sa sobom da ne želim da verujem u tog Boga kome su pogrešni vredni ljudi!

Eto, tako ide sve nekako! Dani nam se u kući svode na loženje, utopljavanje, kuvanje i jelo! Izadjemo tu i tamo napolje, Nidža traži da se igra, pa moram se malko sa mojim psom jedincem poigrati. Ali, stvarno je mnogo, previše hladno. Po meni već dugo traje, a najave su da će još koji dan. Pa, ko reživi, pričaće!

HvalaKosmosu, zdrave smo, kuc kuc u drvo, nema gripa. Malko uhobolja, ali to je od hladnoće, šta mogu! A heklanjem se borim protiv zimske depresije! Em korisno, em lepo, em.. pa nekad i baš korisno.

Uzdravlje Vam bilo, Hristos se rodi!

No comments:

Post a Comment