29 January 2017

PATOFNE

Ovako dokona, s obzirom da po ovoj hladnoći što nas okovala ništa ne mogu da radim, smislih da snajki napravim nešto kao poklon za useljenje nje i brata u novu kuću. Nisam u mogućnosti da im kupim i pošaljem nešto veliko, ali sitnice makar mogu da uradim. Ne znam koliko će da joj se svidja, ali dobro, nek pokloni nekom dalje, nemam ništa protiv.

Prvo sam probala da napravim sebi patofnice. Videh sliku u jednoj grupi za dečije patofne, a korišćen onaj cvetni bod. Zovu ga jasmin bod, ja ga zovem cvetni bod, kako sam zapamtila iz prošlosti, kad sam ga prvi put videla.

Moje su šarene, od 20% vunice, ostalo akril, imala nešto pa prvo si napravila čOrapice, a onda i patofnice.



Naravno, operacija uspela, patofne tople, čim se probudim obujem ih, da mogu da skuvam kafu, procunjam... I tako, da iskoristim belu moher vunicu koju imam (35% vuna, 55% acrilycm 10% poliester), rešim da snajki napravim iste.

EVO IH!

Ali divne su. Onako pufnaste, kao pahuljice izgledaju! Savršene! NIje da se hvalim, ali dobro!

Inače, još uvek imam nekih zaliha vunica i konaca iz St.George prodavnica, posebno volim onu u Piramidi na Novom Beogradu. Tamo me prodavačice znaju, i uvak izvuku sve što su dobile. Ja onda pokupujem pola radnje. Ne idem često u poslednje vreme, a kako nam je autić uginuo (inače je 1991. godište, naš jugić!!!!), teško da ću skoro i da odem. I ovako štedim! Aham!

Sve u svemu, sad sam u heklanju crnih, od Serenade Lux (97% acrilyc, 3% metalizirani poliester), i te ću da pošaljem snajki, da ima za goste! Nadam se, ali baš se nadam da će joj se svideti!

Javljam reakciju.

No comments:

Post a Comment