29 September 2016

Kupiš, zaboraviš, pa nadješ!!!!

Često imam običaj da, kad naletim (a i kad nije da naletim, nego eto...volim, hihihi) kupim neku vunicu, konac. Naravno, čim dodjem kući, ja odmah probam kako to izgleda da se štrika, hekla, i onda strpam u neku kesu i stavim. Negde. Da znam gde je. Aham!

To što stavim da znam gde je nikad posle ne mogu da nadjem, ali zato kad nadjem ono što nisam tražila, oduševim se i ...

Tako je bilo i sa ovim ruskim moherom. Davno sam kupila, ne sećam se ni šta sam htela da štrikam. Poslednjih dana na fejsu sam nešto sa jednom FB drugaricom pričala o šemama, i ona objavi fotografiju jedne, i posle i mustru, te ja nisam mogla da izdržim da ne probam! Kud probala, tud i nastavila.


Boja je lilasta! Prava! MOja Ljica ima običaj da kaže da je to boja jorgovana! Ova je nekad svetliji jorgovan, nekad tamniji, zavisi kako padne sunce (srećom, pa ga ima još malo! Sunca, mislim!).

Na kraju sam odlučila da napravim jednu dugačku, trapavu bluzicu! Ništa ukrajanje, ništa izrez (biće tzv. čamac izrez). Da se vidi mustra i moher!

Zadovoljna sam. Jeste da sporo ide, ali i ovako ovih dana nisam u preterano ornom stanju za neke intelektualnije radnje!


A valjda zato malko i blog pati! Ali eto, danas sam morala da se pohvalim!

No comments:

Post a Comment