14 September 2016

DOSADA????

Ovih dana sam malo više nego što volim bila u ležećem položaju. Kad smo se vratile sestra i ja sa puta (Washington DC, volim te!), naš mali, slatki ali prematori jugić je odbio da radi. Znale smo još kad smo kretale put Amerike da ima problem sa anlaserom, ali je bilo mnogo važnijih stvari da se uradi. Jugić je ostao u garaži. I, šta se desilo! Kad smo došle, lepo je upalio! Ali prvom sledećom prilikom nije!
I tako, ja sam maaaaaalkoooo gurala jugića, istegla (najverovatnije) trbušni mišić (za koji nisam znala ni da ga imam, hihihihi! tu ispod sala!!!) i eto ti vraga! Msm, nekoliko dana sam bila baš drčna, i nisam htela da prestanem da se muvam, dok nije počelo da baš baš boli. Najviše kada se sagnem!

I tako, ležeći, suočila sam se sa: heklanjem (DIVOTEEEEE), televizijom (hmmmmmm!) i fejsom (ko me ter'o!),

Obično na fejsu odlajkujem šta odlajkujem, malko "popričam", pustim svoje fotke, i to je to! Eh, ali, ne lezi vraže, ovog puta se predjoh i počeh da čitam tudje komentare! DObro, situacija je završena tako što sam potvrdila davno zaključeno: mnogi od onih koji su nam "prijatelji" na fejsu verovatno u pravom životu ne bi ni zakačili našu auru! Ma ni privirili u naše društvo! Fejs idealizuje ljude. Stvarno!

I tako, Pita me drugarica, je li to meni dosadno? Meni? MENI? Pa dok je heklice (mogu i štrikaće igle) i konaca (mogu i vunice), nemaaa šansiiii!


Msm, fotografija nije ono baš umetnička (tek sledi foto sesija), ali tek da pokažem moju dosadu!

Konac je neki, kad sam kupovala, rekla mi ženica od koje sam uzela (preko fejsa), nepreradjeni pamuk! Ne znam baš da li je čist pamuk, ali da je nepreradjen jeste! Onako je kao rustičan, nejednak, u stvari jako super izgleda. E, jedino što je imao čudan miris!!!! Znači, prala sam prvo uradjeno jedno tri puta, da proverim kako se "ponaša"! Da ne bude posle, lep ti džemper, ali smrdi! Srećom, upristojio se :)

E tako! Da ne bude posle, Milly nije vredna, Milly se dosadjuje!

Nego, opet gledam po fejsu, zimnice na sve strane!!!! Znači, ako nema na fejsu, onda ne valja! Da se zabrinem?

A danas, iako me jako manje boli moj istegnuti mišić, još malo ću da smanjim tempo, pa onda odoh da koristim šta se može od preostalog lepog vremena! Toliko od mene

Voli Vas vaša Milly Crochet!

2 comments: