18 September 2016

ODUSTATI, POSUSTATI ILI ...

Jao, kako svega i svačega ima na ovom netu!
Msm, ne mislim tu na one ružne gluposti, kojekakve baljezgarije. Mislim na ove moje, heklerajske stvarčice. I štrikerajske!

Da imam sto ruku ne bih stigla da uradim sve što mi se svidja. I tako mi se nakupilo fotografija po računarima, telefonima, tabletima, sve kao, trebaće mi! Pita me sestra, a što samo ne zapamtiš link, mnogo je jednostavnije...

Znači, jednom mi se desilo da sam sebi zapamtila jednu mustricu koja mi se baš svidjala (ne sećam se koja je bila, pošto mi se mnoge baš svidjaju!) i htela, posle nekog vremena, da baš uradim takav džemperić. Od neke tanke vunice, divan!

Džemperić sam počela, i kako to biva, posle nekog vremena i ostavila! Tanka vunica, dugo traje, a iskrslo nešto hitnije! I, šta se desilo? Prvo sam jedva našla link koji sam, kao, zapamtila da znam! Promenim ja ime, a sva moja inventivnost se svede na "lepa bluzica", "dobra mustra", "treba uraditi". Još dodajem brojeve iza! Pa je, tako, dobra mustra stigla do 238 a haljine do 672! Dobro, verujem da sam po neki broj preskočila, ali da prelistam 230 mustri?? Puf!


Da je heklanje, pa očas posla oparaš koju petljicu i izbrojiš. Kod štrikanja mi upravo taj broj petljica od rupice do rupice pravi problem! A i ne razmišla mi se danas! Može to i meni da se desi!

Sad smišljam kako sestri da "uvalim" da mi opara taj džemperić koji sam počela! Nešto mi se više ne mili raditi ga!

Usput, po prvi put vidim da na etiketi ne piše sastav. Da sam ga makar zapisala, jer su mi garant u prodavnici rekli, eh! Na netu kaže 70% vuna.


Eto, uhvati mene po nekad sredjivanje neuradjenog. Desi mi se... i onda naletim na nešto ovako, i naravno, ODUSTANEM!

Sačekaće! Neka bolja vremena!

No comments:

Post a Comment