24 August 2018

PA NARAVNO DA MI JE PREKO GLAVE...

Kad je počela ona najezda pomodarstva heklanja hobotnica za prevremeno rodjene bebe, pa onda adresa (privatna) za slanje isheklanih (bez obaveznnih detalja od čega, kako i slično), kad sam se pobunila da ne može to tako stihijski, prvo se mora videti šta će prihvatiti kod nas, i kako, napala me jedna od... da, ako neću da poklonim, slobodno i dalje prodajem u svom Etsy šopu!

U mom Etsy šopu nema hobotnica. Ali u njenom ima.

I šta reći? Nekada mi se čini da su ljudi mnogo zli, pogrečni, bezobrazni, kako god.

A da ne pričam da će po svaku cenu pokušati da iskoriste sve što mogu: što su rodjeni tamo gde su rodjeni ili tamo gde nisu rodjeni, što su sa nekom ili nisu sa nekom školom, što su ove ili one veroispovesti, što su....

Baš ne volim taj "lov u mutnom" kada se po svaku cenu iskorišćava nešto što je totalno nebitno, nevažno i normalno.

Ili treba da se ja brinem što to ne umem da iskoristim??? Možda?

No comments:

Post a Comment