21 April 2018

NIJE SVE ŠTO JE NA INTERNETU ZA JELO!

"Kaže moj komšija, urlajući na sav glas, da ga čuju svi seljaci, pardon, seljačine u okolini, kako je celu zimu proveo SURFUJUĆI.
' Znaš li ti čega sve ima na tom internetu!, reče on, ni ne pocrvenevši.

Razumem (donekle) ja njegove godine, ali ako je neko posle 22 godine (što se tiče mene i više, jer sam bila deo nezvaničnog interneta, a 1996. je krenuo zvanično) otkrio šta sve ima na TOM internetu, treba da pocrveni.

Ne treba svemu što je na netu verovati! Naravno, da ne. Jer, sve to prve ljudi kao što smo svi mi. I ja pravim neke sadržaje, pa šta!

Prosto, i svaku šemu treba prihvatiti sa maaaalkooo rezerve. Milion puta mi se desilo da je uz neku fotografiju modela koji mi se svidja KAO šema, a kad se malo zadubim, ono totalno drugačije.

I tako, ja sam shvatila da je najbolje u se` i u svoje kljuse, što bi reko narod!

I tako, zasukala sam rukave, naoštrila heklicu, i napravila kupaći kostim! Onako kako ja mislim da treba! Da se ne brčka izmedju nogu, da bude dovoljno čvrst da ništa ne ispadne, a da isto tako bude, mislim, moderan.

To izgleda OVAKO!

Crveni kupaći, red bikini!

No comments:

Post a Comment