14 April 2018

KAKO SAM REŠILA DA BUDEM USPEŠNA!

Evo ovako! Pošto sedmicu na lotou neću dobiti (iz nekoliko razloga, a prvi je što bih morala i da uplatim loto da bih dobila nagradu), moram sama da se potrudim da budem uspešna.

E sad... pošto sam u životu imala milion uspona i padova, i ovakvih i onakvih dana, godina, decenija, naučila sam da uspešnost merim malo drugačije. Ona sedmica je paradigma, da meni nikada ništa nije palo sa neba, uvek sam morala svojim rukama i sama.

To sama me najviše nervira. Malo mi treba pomoć, oko nekoliko stvari, ali ... kad je nemam, idem daljem.

Za mene, uspešnost je kad radiš ono što voliš, ono što hoćeš, i kad imaš vremena da radiš još neke druge stvari koje voliš. Uspešnost je kada si za to što radiš pošteno plaćen, i kada imaš šansu da napreduješ, na bilo koji način.

Eto, meni treba još nešto malo, samo malo, pa da kažem, jeste, ok je sve.

Biće super kada dodju deca u septembru, ali biće još bolje ako krene sve na bolje i sa mojim poslom, i sa etsy šopom. Ovo drugo bi mi bilo mnooogooo drago. A ovo prvo mnogo isplativo. A ako je oboje, bilo bi najbolje.

Sve u svemu, za početak pregovaram o pravljenju specijalnog modela za venćanje jedne devojke. Top koji joj se svidja mi je jaaakooo zapao za oko, i ja ću ga sigurno uraditi. I mislim da će biti hit.

IDEMOOOOOOO!!!!

Dotle, uživaću u heklanju jednog crvenog topa i crvenog kupaćeg! Ovo nije to, ali je nešto novije, skoro pa nedavno uradjeno.

Može i drugih boja...

No comments:

Post a Comment