18 February 2017

U MEDJUVREMENU....

Znam, znam.... Dugujem još dve veličine kapica iz posta POMOĆ PRIJATELJA, U medjuvremenu me stigao neki kašalj, čudo neko, nisam ni živa ni neživa!

Radim samo ono što ne zahteva neku veliku koncentraciju, dovršavam šta moram, usput gledam fudbal i sav mogući sport, a sve u medjuvremenu dok ne spavam! Malo sam umorna, nenaspavana, izmučena, ali prolazi (valjda).
Dok mi ne bude sasvim bolje, pa vidimo se. Moram malko da se pričuvam, ovo je drugi put isto ove zime, a ja baš nešto nisam snažna trenutno i teško podnosim bolest. Još mi vreme ne ide na ruku... nešto opet prohladno, drva polako nestaju...
Aliiiii, da ne bude da ne radim ništa, evo jedan džemperak od ne znam kad počet. Stalno ga ostavljam i stalno nastavljam. Sastavljaju se delovi, pa zato mi i nije nešto komplikovano. Jedino me, kao i uvek, nervira uvlačenje končića.

Vidimo se!



No comments:

Post a Comment