4 February 2017

3...2...1...KRENI!

I krenula sam! Avantura zvana "džemperak sa fotografija na kojima se ne vidi dobro" je započeta!


Doduše, u medjuvremenu sam dobila i konac (pamučni) za prekrivač koji bih za brata da radim, pa sam i to morala da započnem, čisto da vidim kako ide, kako se hekla.
Prvi put uzimam tajkonac. Debljina je kao Tango St. George, znači 125 m u 50 gr. Kupila sam ga od gospodje sa fejsa, to je Bimtex, Tanja je marka.

No, da se vratimo na moj "džemperak sa fotografija na kojima se ne vidi dobro"! 
Deluje mi da je moj konac malko deblji. To je onako prljavo belo, hajde nek bude slonovača sa srebrnkastim odsjajem (ima tu neku srebrnkastu nit). Iskreno, možda sam mogla da cunjam po prodavnicama itražim neki drugi, ali ovaj se našao u kući, je li, cena koju sam rekla je minimalna, mogu nešto i da uštedim, valjda :)

Šalu na stranu, meni se svidja. I mojoj sestri. Ona mi dodje nekako kao merilo, prilično lako pogadja šta se kome može ili neće svideti.

A jesam li spomenula da sam još recimo u oktobru počela džemperak, onako ovesized, od onog jednog pamuka koji sam davno kupila? Tanušan, ali...


Paaa, kako vidim, neću ja baš imati vremena da se nerviram što će opet da se pogorša vreme, a takooo jeee leeeepoooo!  Čak i uz sve sitne i krupnije bolove u rukama, nogama, kičmi....

Nek mi je sa srećom!!!!

No comments:

Post a Comment