21 May 2018

SAMO DA SVE I DALJE BUDE KAO PODMAZANO!!!

Otišla sestra u poštu. Da pošalje prve dve od četiri narudžbine, koje su stigle u 4 dana. Joj, samo tako da se nastavi, nešto sam u totalnom nedostatku novca, i hroničnom! Mnogo mi znači ova mogućnost da zaradim na Etsy.
I tako, ode sestra, a ja sam mrtva umorna. Tj. kičma mi je u bolešljivom stanju, koje ja već danima ignorišem.
Volim da radim, ali kad me nešto boli, postajem nervozna, i nije u redu onda kako sam totalno lošeg ponašanja!
Ako sam upravo čula da grmi, to je dobar znak, jel' da? Digresija...
I tako, proteklih meseci sam baš puno radila oko svog šopa. Puno i naučila. Doduše, nisam savršeno zadovoljna onim što sam dobila od obuke, on line, o ovom mom Etsy... Ali dobro, valjda ima tu nekog razloga, videću kako će se odvijati i šta će biti.

I tako, otišla Ljica u poštu. Nadam se da smo dobro spakovale sve.

No comments:

Post a Comment